onsdag 28. mars 2012

Mens jeg sitter her og glor...

...og aner fred og ingen fare, viser det seg at besøkstallet på bloggen min har gjennomgått et millenniumsskifte. Dette kunne jeg selvsagt markert med brask og bram, listet opp alle mine blogge- meritter og holdt på som en annen nett- tulling. Noe jeg holder meg for god til. Eventuelt noe jeg tenker ville være å skyte spurv med kanoner, all den tid dette er den langsomste bloggen jeg har vært innehaver av noensinne. Da var det noe annet med bloodymarybloggen *mimre*.

Jeg holder nå på i rykk og napp likevel, takker alle som vil lese, og alle som har lagt igjen kommentarer, og undrer meg bittelitt over at det hyppigste søket som er gjort for å dumpe innom her, er "trim for eldre", skråstrek "trim for eldre, piano" Her er noe for dere:

-Velbekomme!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Motivasjon, røde elevkinn og eksterne kommersielle aktører i skole. Og litt Jonas Lie.

 En gang i en ikke for fjern fortid hadde fylkeskommunen jeg var tilsatt i kjøpt en slags kurspakke som skulle bidra til bedre undervisning ...